A mai cazut o stea…

A plecat de la noi un prieten cu voce de inger…si nu mi se pare drept. Toti o sa-i simtim lipsa. Merita o alta soarta, o cariera internationala, pe masura vocii sale. Pisi, intotdeauna o sa ma gandesc la tine cand voi canta cadentele de Vivaldi si Haendel. Pentru toti, el e contratenorul (sopranist) Zsolt Barabasi :

Adaug dupa  Craciun 2008:  Anul trecut, cred ca a fost prima data cand el nu a cantat solist la Missa de Craciun, si i-am simtit lipsa, dar stiam ca e acasa la el, la Targu Mures, cu familia. Anul acesta, iar nu a cantat solist…dar a fost un gol imens pentru noi, caci stiam ca nu e nici acasa la el…

31 răspunsuri

  1. Mare, mare pacat! Ne lipsesc cuvintele sa ne exprimam regretul. Un prieten bun, mereu cu zambetul pe buze si o voce extraordinara!!!
    Mare pacat!
    Teodora, Georgiana, Peter si Dani din Germania.

  2. Cântecul lui curat probabil sună mai frumos în cer… Dar, am avut şi noi privilegiul să-l ascultăm…
    Mă scuzaţi, nu ştiu să spun altceva în aceste momente.

    Mâine, duminică la ora 16.00 în Dom ne vom ruga pentru Zsolt. Aşteptăm pe toţi cei cărora le va lipsi.

  3. DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE

  4. Si te-ai dus, mandra minune ! Nu ti-ai tinut promisiunea de a ne vedea de Craciun !Imi raman amintirile : concertele de la Filarmonica din Tg Mures, vocalizele din Biserica Minoritilor, plimbarile pe platou, „putzolitul” cartofilor , lichiorul de oua facut de anya, Barni,Lori… noptile in care povesteam vrute si nevrute…Te-am fortat sa mergi la Conservator… iti spuneam: ” eu pot muri in orice clipa, tu ai ce darui lumii ! e pacat sa nu profiti de ceea ce ti-a daruit Dumnezeu !” Am renuntat la tine si te-am daruit celorlati ; nu stiu cati dintre ei au reusit sa te cunoasca asa cum erai . O sa-mi lipsesti, bestie !
    Mergi in pace si ne revedem intro alta viata !

  5. Nu te vom uita niciodata .

  6. sa te odihnesti in pace , ingerii sa iti fie calauza spre lumina, incredintat sa fii sfintiilor!!!

  7. O voce de o calitate exceptionala. O raritate. In Romania erau doar doi. Se pare ca trupa din ceruri avea nevoie de el. E greu cand noi, cei care ramanem, intelegem ca suntem tot mai singuri. In speranta ca vom mai face un interviu acolo sus, iti spun : ramas bun!

  8. Am credinta ca marile voci au undeva un loc aparte in marea Moarte…si vom avea marele privilegiu sa le ascultam pe toate candva!Nefiresc de frumos a cantat…pentru ca sa se risipeasca atat de mult in aceasta lume cinica si minora in orizintul ei!

  9. Soarta a decis ca noi sa ne reintalnim dupa multi ani … sa depanam amintiri si sa ne bucuram de clipele traite….
    Soarta a decis sa te rapeasca de langa noi…. sa ramana doar amintirile…..
    Dumnezeu sa-l odihneasca!!
    Nu te vom uita niciodata!!!!

  10. Draga Pisi,nu te voi uita niciodata.!…..vei ramane pentru mine acelasi copil vesel pe care l-am indragit atat de mult. Imi voi aminte cu placere intalnirea noastra din vara ,cand am venit in Ro si am fost de vorba, la o cafea. Poate Dumnezeu nu e drept ca te- a luat prea repede dintr noi. Ingerii te asteapta sa ii incanti cu vocea Ta.
    Dumnezeu sa-l odihneasca !

  11. A plecat prea devreme…nu este corect, dar asa au hotarat cei din ceruri, sa mearga sa le cante si lor.
    Dumneseu sa te odihneasca in pace.

  12. o sa ne lipsesti tuturor. ramas bun prieten drag.

  13. Te vom iubi mereu!
    Odihneste-te in pace!

  14. pt D.

    de ce spui asta („parca sunt un inger al mortii”)?

  15. ptr „din timisoara”
    in momentul in care ii conduci pe ultimul drum pe toti cei pe care-i iubesti, iar cei dragi ramasi in viata, sunt pe ultima suta de metri, nu faci decat sa te gandesti ca porti in tine rasuflarea mortii

  16. l-am cunoscut bine pe Zsolt… cred ca l-am face foarte fericit daca nu ne-am lasa doborati de durere si am merge inainte cu acelasi optimism si bucurie de viata, pe care el mereu le-a avut.

    Viata e un dar si… trebuie pretuit ca atare.

  17. Am ramas fara cuvinte cind mi s-a spus ca Zsolt a fost inmormintat.L-am cunoscut cu ocazia unei sarbatori religioase de SF.Ilie.A participat la acea slujba,a cintat fantastic.
    Zsolt,cind ne vom mai depana amintirile?
    Prin daruirea ta ,vei trai vesnic.
    Dumnezeu sa-l odihneasca.

  18. Superba ta voce va tine cadenta tonurilor celeste. In bratele lui Dumnezeu sa-ti fie adormirea mangaiere si la masa cu El sa-ti petreci viata vesnica.
    Dumnezeu sa te odihneasca in pace, draga Zsolt!

  19. Eu am ramas socat cand am aflat trista veste , mai ales ca-l cunosteam personal , am petrecut atatea clipe impreuna , l-am ascultat cantand in Dom.De ce trebuie ca cei ce au ceva de spus lumii sa plece asa devreme dintre noi ? De ce o voce divina ca a lui a trebuit sa se stinga, sa ramana doar amintirea si CD-urile inregistrate ? E cruda viata , nu o sa o pricepem niciodata! Zsolty, vei ramane in amintirea mea asa cum te-am stiut, vesel , cald , modest si gata sa faci bine tuturor !! Dumnezeu sa te odihneasca !!

  20. ramona, multumesc ptr toate gandurile frumoase despre zsoltike…
    karina si andras

  21. ar fi trebuit sa intri in al 31 -lea an al vietii dar in ziua in care ar fi trebuit sa-ti cantam „la multi ani !” am comemorat o luna de la trecerea ta in alta lume …

  22. Imi pare rau,nu o sa uit niciodata glasul tau cand intram in facultate si ma chemai f fericit ca ai mai invatat o arie(vivaldi)si vroiai sa te ascult.erai atat de dulce,atat de minunat ptr mine…imi cantai si cantai divin!o sa ne lipsesti!

  23. A trecut un an…

  24. et voir le silence…

  25. Era un om foarta bun:(( Imi lipsesti mult verisorul emu drag:(
    Acum ii canti ingeriilor:((

  26. vezi ca nu te uitam?azi le-am vorbit prietenilor mei din Franta despre tine,i-am facut sa te asculte si au ramas cu gura cascata la fel cum am ramas si eu cand te-am auzit cantand prima data acasa la tine cu pianul din salon.Nu voi uita niciodata plimbarile prin parc,drumurile la Cluj,Brasov , toate chefurile ,cum cantai in cercul militar din Cluj ca te auzeau toti militarii,rasuna toata cladirea…… E trist ca nu putem sa vorbim despre toate astea la o cafea impreuna cu Cata ,Ovi,Calin la Laci acasa cum am facut-o de atatea ori. Soha nem feleltlek el.

  27. http://www.facebook.com/pages/Barabasi-Zsolt

    Sper ca cei care l-ati cunoscut si aveti inregistrari cul Zsolt, sa le postati

  28. Am aflat cu stupefactie despre moartea lui Zsolt.
    Dumnezeu sa-l odihneasca!
    Primul contact cu vocea lui deosebita l-am avut prin intermediul lui Enrico Cannata si al sau „Concerto di natale”. Ani la rand l-am vazut live in biserica Millenium. Anul acesta am constatat ca Zsolt nu participa. Chiar ma gandeam ca probabil datorita vocii deosebite a ajuns sa cante pe alte meleaguri. Nici nu visam ca el nu mai era printre noi.
    Am fost acolo cand s-au facut inregistrarile pe care le-ai postat.
    E incredibil sa dispara atat de tanar mai ales ca avea un asemenea talent.
    Care a fost cauza mortii?

  29. S-au implinit deja 2 ani de la trecerea sa in nefiinta. Da, si eu am fost acolo la acel concert, acum 4 ani de Craciun.
    Cauza exacta a mortii nu o stiu, si nici nu cred ca e importanta, atat doar ca s-a stins cu zile pe un pat de spital, nici nu am apucat sa trecem sa-l vizitam.

Lasă un răspuns

